lørdag den 29. maj 2010

Hviledag og overblik

Så er endnu en uge ved at være bag mig, og igår tog jeg en hviledag hvor jeg skabte overblik og fik nye ideer og inspiration. Det var en god oplevelse at selv dage uden træning også kan være udviklende for formen, eller i det mindste på inspirationen.

Nu ligger landet sådan at www.trackme.dk udlåner en GPS tracker så fremskridt på ruten kan følges live på nettet. Ligeledes er også flere artikler på vej og mon ikke også det vil lykkedes at finde endnu flere sponsorer som vil bakke op om ideen.

Hertil morgen var jeg ude og løbe, fra Valby, ned omkring Hvidovre marina og tilbage, smuk tur og masser af andre morgenfriske løbere på stierne. En god start på dagen.

Mandag klokken 8 løber jeg igen afsted fra Toftegaards Plads :-)

Vel mødt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar