tirsdag den 18. maj 2010

En vild dag

Sådan, nu går dagen på held. En dag hvor der virkelig er sket meget. Jeg startede dagen med svømning i Vesterbro svømmehal, en god start på dagen som gav energi og overskud til dagen. Vandet virker godt på humøret og svømning er en træningsform som træner hele kroppen og uden af man bliver svedig. Plus, et godt langt brusebad både før og efter svømningen er med til at booste krop og sjæl, varmt vand gør virkelig noget ved energien.
Her til efter middag blev jeg så inviteret ud at cykle med en god ven som træner til ironman (Copenhagen Challenge), og vi cyklede Hillerød retur. Det var hårdt med modvinden på vej ud, og det føltes velfortjent da vi blev nærmest blæst hjem af nordenvinden. Jeg oplevede at mine ben reagere meget forskelligt på bakkerne, nogle gange trådte jeg op med lethed, andre gange var jeg ved at stå og trække. Men sjovt var det, og vi fik også vendt et par emner i de perioder hvor vi ikke kørte 100%. God træning + gode venner = god motivation

Ses på landevejene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar