mandag den 24. maj 2010

Restitution

Dagen derpå efter Københavns marathon, en velfortjent hviledag. Idag har været præget af at spise meget lystbetonet og bare slappe af og strække ud. Hviledage og restitution er afbræk fra træningen hvor jeg kortlægger hvad jeg har lyst til for at variere min træning og holde motivationen højt og hele tiden udvikle min form.

Imorgen står den på svømning kl 7:00 i Vesterbro Svømmehal, hvor jeg også mødes med én af gutterne fra Købehavns marathon, så der skal naturligvis evalueres på forskellige aspekter af løbet.

Højdepunktet på ugen her bliver søndag hvor jeg skal deltage i Sjælsø Rundt, det bliver fedt at få testet cykelformen af og sammenligne mig lidt med de øvrige deltagere. Et tip jeg gerne vil give videre er, alle mine senest erhvervede startnumre har jeg købt via dba.dk, som har betydet 2 meget vigtige ting, 1) jeg har kunne få fat på et startnummer på trods af at der har været udsolgt, og 2) jeg har fået startnummeret til under indkøbspris. Det er et billigt trick ;-)

Ha' en god og 4 dage lang arbejdsuge

- Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar