torsdag den 27. maj 2010

Svømning

Så fik jeg startet dagen med at svømme, det giver god energi og overskud at crawle et par baner lige fra morgenstunden. Så ligger morgenmaden også bedre når jeg lige har været afsted for at samle appetit.

Jeg nyder virkelig svømningen idet jeg synes den er et fantastisk supplement til løbetræningen. Med svømning er det nemt at styre pulsen, og det er derfor en træningsform som kan tilpasse humøret på dagen både med hensyn til varighed og intensitet. Jeg finder det vigtigt at komme afsted og gøre det en god vane at komme afsted, når jeg så er i det beslutter jeg på baggrund af dagsformen hvordan min træning bliver. Den fleksibilitet giver mig stor motivation og glæde ved træningen.

Igen bliver træningen har sidst på ugen roligere, og præget af at jeg lader op til Sjælsø rundt på søndag. Det er fedt at være med, og jo flere der er, jo bedre!

Jeg glæder mig også til at se jer ude på ruten (hold øje med Valby Bladet, de kører en artikel om Run for Fun)

- Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar