søndag den 23. maj 2010

Copenhagen marathon

Så blev formen testet af i Copenhagen marathon - 3 timer 8 minutter. Skønt løb, et godt arrangement, med det rigtige vejr. Det var en fed følelse som boblede indeni gennem hele løbet. Jeg følte mig godt tilpas, og de mange opmuntrende tilskuere gjorde en stor forskel - anerkendelse giver bedre resultater.
De to dages restitution som jeg havde indlagt før løbet var muligvis lige i underkanten, i hvert fald føler jeg nu at der var lidt mere at gi' af, og det tror jeg kunne være udnyttet bedre havde jeg taget en ekstra hviledag. Så har jeg lært noget nyt :-)

Nu er der hviledag i morgen med fokus på søvn og mad inden træning frem mod København - Esbjerg forsætter. Det bliver en stor oplevelse og jeg håber mange vil støde til på nogle strækninger undervejs.

God pinse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar