tirsdag den 1. juni 2010

Afveksling i træningen - godt når vejret driller

Hej allesammen

At have et mål er rigtig, rigtig, rigtig vigtig. Jeg har Run for Fun, København - Esbjerg.
Jeg håber at det kan blive jeres mål at I kommer ud og følger mig et stykke af vejen, her vil jeres egne ambitioner være med til at sætte målet hvor langt I kommer med i Run for Fun.

Målet giver også motivation til træning, og træning er nødvendig. Meget nødvendigt når man som mig skal ud og løbe over 300 km på 10 dage.

Idag var vejret (i København) ikke fordrende til udendørs sport, og således synes jeg det er fantastisk at svømme, idag blev det til 2250 m. Og det blev klaret i et godt tempo da min gode ven der træner til Ironman svømmer med, og lidt konkurrence afholder vi os da ikke fra :-)

Imorgen skal jeg afsted til Tyskland, og øverst i tasken ligger naturligvis mine ECCO BIOM, og jeg ser frem til et par gode løbeture i og omkring den lille "dorf" hvor jeg skal ned og arbejde.

Jeg sender invitation ud til noget træning i næste uge, håber at se mange af jer.

God sommer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar