tirsdag den 29. juni 2010

Odense - Fyn er nu engang fin

Så nåede jeg frem til brusebadet på scandic hotel i Odense, det var dejligt at få et koldt brusebad efter en meget, meget varm dag. Idag kunne jeg slet ikke drikke nok, tror måske jeg drak 7-8 liter vand på de godt 5 timer jeg var på landevejen idag. Det var en helt utrolig hede.
Tak til Tina for at løbe med, det var virkelig rart at møde dig og høre om alle dine eventyr med løb. Mon ikke at vores veje krydser igen.

Det er fantastisk at nu have tilbagelagt 4 etaper, jeg synes virkelig det har været en god og lærerig oplevelse hertil. Jeg har det sådan at på landevejen er der ingen krav, ingen bedømmelse, intet at tage stilling til - det er rart at være migselv og alene.

Morgendagen byder på en god tur til Assens, og jeg glæder mig til turen. Vejr udsigten lover for en mere tålelig temperatur imorgen, det skal nok blive godt.

Håber alle nyder sommeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar