mandag den 7. juni 2010

Rejse og sport

Hey

Så er jeg netop landet i DK igen efter 5 dage i Tyskland, fantastisk tur med både fantastiske mennesker.
At rejse og have en ekstraordinær travel dagsorden gør det sværere at finde tiden og overskuddet til at træne. Det oplevede jeg selv på den her tur, hvor jeg kreativt måtte lægge mit arbejde sådan jeg kunne skabe en tidsblik hvor jeg kunne tage en løbetur.

Det lykkedes allerede på ankomst dagen, og med store fordele. Først og fremmest gav det mere overskud, men endnu vigtigere gav det kendskab til lokalområdet og fungerede som et godt samtale emne for resten af opholdet. Det gav en troværdighed og respekt fra tyskerne som jeg oplevede som meget gavnlig.

Tag løbeskoene med overalt, ferie, forretningsrejse eller noget tredje.

- Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar