lørdag den 12. juni 2010

Spændende nyt og hilsen fra Torbjørn Sindballe


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Så gik det over Øresundsbroen idag, det var en fantastisk tur og jeg publicere min videoblog derfra lidt senere.

Jeg har været i dialog med Torbjørn Sindballe, og han udtrykker stor begjestring for ideen og håber at vi bliver mange som kommer til at støde til undervejs. At gøre motion omtaler Torbjørg som en kilde til varig livsglæde, og således er mit håber at gøre rigtig mange gladere med Run for Fun.

Stor tak til Torbjørn for hans kommentarere og jeg håber at vi allesammen kommer til at have en stor oplevelse.

Senest har jeg udsendt en informationsemail til over 200 løbeklubber og løbsarrangører og jeg håber at alle får hørt og/eller set mere om Run for Fun så vi kan samles til en folkefest centreret om motion.

Peter signing off

Ingen kommentarer:

Send en kommentar