fredag den 30. juli 2010

Swiss Alpine

Imorgen går det løs!!!!! 78 km i de schwieziske alper - det bliver en tough og smuk omgang.

Jeg glæder mig som et lille barn, efter at have forberedt mig et helt år er forventningerne til migselv helt i top.
Igår var jeg til medical check (frivilligt, det er ikke et krav fra løbsledelsen), med 35,5 kg muskelmasse og 9 kg fedt, kombineret med en lungekapacitet på 111%, hvilket lægen betegnede som fysisk ikke muligt, såer jeg så klar som aldrig før.

med 2260 meter op, og så 220 meter ned er der nok kuperet terræn foran mig.
Se ruten her

Følg løbet her
Og her kan I tilmelde jer SMS opdateringer på hvordan det går mig, søg nummer 751

Årrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh, det bliver så fedt

Ses

1 kommentar:

  1. Det lyder da spændende Peter, rigtig god tur!!!!! Hilsen din faster Mathilte :-)

    SvarSlet