torsdag den 1. juli 2010

6. etape: Assens - Middelfart

Så kom jeg ind på sidste halvdel af løbet.
Kl 10 i morges mødtes jeg foran Vor Frue kirke i Assens til afgang.

Turen var mere kuperet end jeg først havde regnet med, og Michael var god at have med.
Dog satte jeg et lidt for friskt tempo, og ved 25km mærket måtte jeg ned og gå med en underlig krampe i venstre lår, så jeg endte med at gå de sidste 13 km. Michael var loyal og gik med, vi havde en god snak og fulgtes ind til Middelfart.

Så nu sidder jeg hos en god ven med et ømt lår og venter på imorgen.

Alt til trods glæder mig jeg til i morgen.

2 kommentarer:

  1. Hej Peter
    Held og lykke med resten af turen.
    Som det ser ud nu står jeg ikke på i Vejle. Har fået nogen symptomer der i mistænkelig grad minder om noget betændelse ved achillesenen, så jeg tager det lidt med ro i de kommende dage.
    Fortsat rigtig god tur.
    Vh
    Brian

    SvarSlet
  2. Jamen tak for en super hygsom tur på de vestfynske små veje. Godt at se du stadigt er i gang, selvom låret giver dig store problemer.... håber det holder de sidste km....

    VH. Michael

    SvarSlet